Jest to moduł pozwalający na wstępne rejestrowanie faktur poza księgowością ( np. w sekretariacie) a także na śledzenie dalszych losów takiego dokumentu. Przewidziano trzy fazy obróbki dokumentu: wprowadzenie, akceptację i dekretację. W fazie pierwszej obsługujący ma możliwość wprowadzenia informacji, które nie wymagają wiedzy księgowej takich jak: data usługi, data dokumentu, termin płatności, uwagi do dokumentu, kwota brutto, netto i vat z dokumentu (ogółem), dane kontrahenta (dostępny rejestr kontrahentów) a także podania nazwiska osoby, która akceptuje dokument. W fazie drugiej dokument jest akceptowany (podawana data akceptacji)- tylko taki dokument może być przepisany do dokumentu księgowego. Faza trzecia to przepisanie wprowadzonych danych do dokumentu księgowego (dekretacja). Przepisanie możliwe jest z pozycji wprowadzania danych do rejestru VAT. Rejestr wprowadzonych faktur można przeglądać. Istnieje możliwość szybkiego wyszukania określonej faktury lub wyświetlenia tylko faktur spełniających zadany warunek. Można wydrukować raport z wprowadzonych danych.